Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine TOP DARILA so sestavljeni v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).


Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine TOP DARILA, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino TOP DARILA in kupcem.



Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.



Cene v trgovini TOP DARILA



Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.



Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovina TOP DARILA kupcu omogočila odstop od nakupa.



Popusti, promocijske kode,.. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.



Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo.

Kod bonusov, darilnih bonov,.. ni možno menjati za gotovino.







Darilni bon



Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec trgovine TOP DARILA , proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec trgovine TOP DARILA pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine TOP DARILA . Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini TOP DARILA . Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, če je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona. Uporaba darilnega bona: Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite.





Dostava



Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca trgovine TOP DARILA je Pošta Slovenije, vendar si trgovina TOP DARILA pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.



Cena dostave:

Dostava = 3,99 €

Ob nakupu nad 30€ = dostava brezplačna

Garancija



Vsi artikli v spletni trgovini www.topdarila.si imajo garancijo 1 leto, razen če je na garancijskem listu navedeno drugače. Za upoštevanje garancije, nam sporočite na info@topdarila.si.

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.


Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu


Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.



Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine TOP DARILA in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.





Izdaja računa



Račun prejmete z izdelki.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.



Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.





Koda za popust



Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine TOP DARILA in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.



Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.



Promocijska koda



Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.



Promocijska koda je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.



Kreditne in plačilne kartice



V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:



Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.

Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila





Načini plačila



Trgovina TOP DARILA omogoča naslednje načine plačila:



z gotovino ob prevzemu pošiljke


V primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@topdarila.si za vračila kupnine.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino TOP DARILA in kupcem je v spletni trgovini TOP DARILA sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina TOP DARILA.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: novo naročilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino TOP DARILA kot za kupca.



Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku)



Pravica Do Odstopa Potrošnika Od Pogodbe



Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.



Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca info@topdarila.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca.



Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.



Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.



Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).



Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.



Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!



Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.



V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.



Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV (neuradno prečiščeno besedilo).



Stvarna napaka



Kdaj je napaka stvarna?



Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

Kadar artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

Kadar je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.



Kako se preverja primernost artikla?



Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.



Kako se stvarno napako uveljavi?



Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.



Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.



Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.



Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.



Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu



Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.



Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine topdarila.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca





Varovanje Osebnih Podatkov



Varovanje osebnih podatkov TOP DARILA se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Trgovina TOP DARILA za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovino TOP DARILA. Trgovina TOP DARILA navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. TOP DARILA hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovino TOP DARILA. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.



Vrnjeni Artikli Z Odprto Embalažo



Vrnjeni artikli z odprto embalažo Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na TOP DARILA vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu. V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.





Vrste uporabnikov



Z enkratnim vpisom v spletno trgovino TOP DARILA prek elektronske pošte postane obiskovalec gost TOP DARILA, s potrjeno registracijo v spletno trgovino TOP DARILA.si pa postane član spletne trgovine TOP DARILA.si. Tako gost kot član trgovine TOP DARILA pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini TOP DARILA.



Ob registraciji v spletno trgovino kot član TOP DARILA pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.



Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.



Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@topdarila.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Brezplačna dostava
Akcijski izdelki